Često postavljana pitanja prilikom izrade web stranice:
Što je uključeno u cijenu izrade web stranice?
- U cijenu izrade uvijek je uključena:
- obrada fotografija i teksta,
- optimizacija fotografija,
- najosnovnija seo optimizacija za tražilice,
- postavljanje na poslužitelj,
- verifikacija i prijava na google
U cijenu izrade stranice može biti uključen unikatan dizajn po mjeri, izrada logotipa itd.
Plaćanje i uvjeti?
- Ukoliko se ne radi o odabranom paketu sa posebnom ponudom, klijent šalje materijale (slike i tekstove), izražava svoje želje, potrebe i zamisli na osnovu kojih se procjenjuje opsežnost posla i izračunava okvirna cijena izrade,
- Klijent je neprekidno u toku sa izradom stranice radi eventualnih korekcija.
- Izrađena web stranica se postavlja na poslužitelj klijenta te time postaje njegovo vlasništvo.
Domena i hosting?
Domena je adresa na netu (www.imefirme.com).
Web hosting je pojednostavljeno rečeno zakup mjesta na webu tj. javno dostupnom poslužitelju.
Ukoliko imate firmu i obavljate gospodarsku djelatnost, potrebna vam je domena sa nastavkom hr.
Ovu domenu mozete registrirati pri “Carnetu”.
Prema dogovoru ovaj dio posla mozemo obaviti umjesto vas.
Mogu li sam uređivati stranicu?
Ukoliko znate html kodove ili često mjenjate sadržaj na svojoj web stranici tada vam može biti od koristi, no ako su izmjene rijetke onda vam se više isplati prepustiti to svojem webmasteru.
Ionako ćete vjerojatno zaboraviti upute, lozinku ….)
Važno je da to kažete prije nego se počne sa izradom stranice.
Kako da budem prvi na Googlu?
Optimizacija web stranica za tražilice je dugotrajan postupak, posebno se naplaćuje i nema garancije.
Jedan od važnijih faktora je starost domene i broj vanjskih linkova koji vode na vašu domenu, originalnost sadržaja…, a na to nemamo nikakav utjecaj.
Ako ste u mogućnosti svakako razmjenite linkove sa svojim poslovnim partnerima ili razmislite o mogućnosti plaćanja npr.Google AdWords oglasa.
Što očekujemo od klijenta? Upute:
- Site map (Mapa web stranice) – što dolazi na početnu stranicu, koliko će biti podstranica i koji sadržaji idu na svaku od njih?
- Tekstove koje šaljete pišite u notepadu, spremite kao “utf-8” zbog hrvatskih slova.
U suprotnom, morat ćemo sve tekstove pretipkavati ponovo. Pri pisanju tekstova koristite što više ključnih riječi. To su pojmovi koje ljudi ukucavaju u tražilice i koje želite da ih dovedu do vaše stranice. Tekstovi neka budu jasni, čitljivi i sažeti. - Izaberite fotografije koje su dobre kvalitete. Bolje nikakve slike nego loše slike. Fotografije ćemo prilagoditi tehničkim mogućnostima predloška, a dostavite nam ih u .jpg ili .png formatu
- Ukoliko na vašu web stranicu dolazi neka tablica (raspored sati, cjenik i sl) ako je ikako moguće napišite je u “excelu”.
SAVJETI:
Rado ćemo prihvatiti Vaše želje prilikom odabira boja vaše stranice. U tu svrhu nudimo vam korisne informacije o bojama. Preporučujemo da odaberete boje koje su u skladu sa vašim logom, zaštitnim znakom i sl.:
Siva: hladna i odrješita, poslovna
Crvena: izazovna, uzbuđujuća, stimulirajuća, sexy, dinamična, odvažna
Plava: sigurnost, utjeha, vjernost, stabilnost, mir
Žuta: vesela, opreznost, blještavilo, energičnost, blagost, nada i sreća
Zelena: zdravlje, novac, hrana, priroda, svježina, umirujuća i ljekovita, prestižna
Smeđa: sigurnost , starost , priroda, zemlja, trajnost
Narančasta: gostoljubiva, topla, uzbuđenje , vitalna, energična, razigrana
Roza: ženstvena, nježna, zdrava, djetinjasta, energična
Ljubičasta: elegantnost, kraljevska, religioznost, senzualnost, duhovnost i kreativnost
Crna: snaga, elegantnost, dramatičnost, ozbiljnost, zagonetnost, moć
Bijela: čista i jednostavna.